V dnešnej uponáhľanej dobe je ťažké si dať poriadne do tela. Nikto z nás nechce vypadnúť z formy, preto tým najjednoduchším riešením je cvičiť každý deň po dobu 10 minút. Nezaberie to veľa času a udržíte si skvelú kondíciu…

 

Každé cvičenie je vhodné začínať Kardio. Plne si uvedomujeme, že nemáme dostatok času na aerobik alebo jazdu na rotopede. Cvik Jump Squat je skvelým výberom. Počas pohybu posilňujeme zadok, stehná a ruky pri pohybe do vzduchu. Zakončíme to cvikom Reverse Crunch, ktorý vám dokonale vyrysuje brušné svaly a stred tela, ktorý je dôležitý pre udržanie štíhlej postavy!

57fe776f116da

Urobte pozíciu ako pri drepe s tým, že vaše ruky budú natiahnuté dozadu. Držte brušné svaly pevné. Nadýchnite sa a vyskočte. Ruky dajte hore, ako keby ste sa chcela dotknúť stropu. Opakujte 40 krát.

Ďalšim cvikom je REVERSE CRUNCH – 40 opakovaní. Ľahnite si na podložku. Zdvihnite nohy hore a prekrížte ich. Ruky položte na podložku. S nádychom zdvihnite zadok nad podložku. Pomaly pokladajte späť. Po niekoľkých opakovaniach ucítite brušné svaly.